Koffergigant.nl scoort een 9.5/10 klantenreviews 4706

Mijn winkelwagen (0)
  • Laagste prijsgarantie
  • Gratis verzending
  • Gratis ruilen & retourneren
  • Zondaglevering mogelijk

Garantie & Klachten

Onderwerpen:

Garantieregeling

De wettelijke garantie betekent dat u altijd recht heeft op een goed product. Als een product niet deugt, heeft u recht op gratis reparatie of een nieuw product. Er is geen wettelijke garantietermijn in Nederland. Dit is omdat het ene product langer mee gaat dan het andere. Voor meer informatie over de wettelijke garantie kunt u de website van de Rijksoverheid raadplegen.

Fabrieksgarantie

Naast de wettelijke garantie heeft u bij onze producten recht op fabrieksgarantie. De fabrieksgarantie is van toepassing bij product- en/of fabricage fouten. Uitgesloten van fabrieksgarantie zijn slijtage en schade door oneigenlijk gebruik. De garantietermijn verschilt per fabrikant en staat daarom op elke productpagina apart benoemt. Beoordeling van de fabrieksgarantie vindt plaats door de fabrikant zelf.

Garantie claimen

Op het moment dat een door u besteld artikel beschadigd en/of defect raakt raden wij u aan contact op te nemen met onze klantenservice. Afhankelijk van het type klacht zal gevraagd worden een foto van het defect/de beschadiging toe te sturen. Dit zodat wij de klacht direct door kunnen zetten naar de desbetreffende fabrikant. Wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u op om de verdere afhandeling te bespreken.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan onze klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Koffergigant bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).