Koffergigant.nl scoort een 9.5/10 klantenreviews 4492

Mijn winkelwagen (0)
  • Laagste prijsgarantie
  • Gratis verzending
  • Gratis ruilen & retourneren
  • Zondaglevering mogelijk

Betalen

Onderwerpen:

Betaalmethoden

Wij bieden een breed scala aan betaalmethoden via onze betaalprovider MultiSafepay. Het kan zijn dat wij voor een betaalmethode extra betaalkosten in rekening brengen. Deze kosten zijn dan vermeld in het bestelproces naast de desbetreffende betaalmethode en zijn ook weergegeven in het totaaloverzicht alvorens u afrekent.

Wij bieden de volgende betaalmethoden:

  • PayPal
  • iDEAL
  • SOFORT Banking
  • Bancontact/Mistercash
  • Creditcard
  • Afterpay
  • Overboeken
  • FashionCheque

PayPal

PayPal fungeert als intermediar tussen koper en verkoper. U kunt uw eigen betaalrekening koppelen aan een account bij PayPal. Afrekenen doet u in het winkelproces vervolgens met uw PayPal account. Voor meer informatie kunt u de website www.paypal.com raadplegen.

iDEAL

iDEAL is een online betaalmiddel waarmee consumenten kunnen betalen via hun eigen bank. iDEAL is geen centraal elektronisch betaalsysteem maar een verzameling technische afspraken tussen banken en transactieverwerkers. iDEAL is op grond van deze technische afspraken naadloos geïntegreerd in het internetbankieren van de banken.
Hoewel veel gebruikt door Nederlandse consumenten, is iDEAL ook te gebruiken bij andere Europese rekeningen, mits de bijhorende bank beschikt over een iDEAL-licentie van Currence. Meer informatie vindt u op www.ideal.nl.

SOFORT Banking

SOFORT Banking is een betaalmethode waarbij de consument gebruik maakt van de vertrouwde gegevens van het internetbankieren. Het betalingsproces bij een transactie via SOFORTBanking vindt real-time plaats. Een SOFORTBanking transactie is dan ook een directe overschrijving. SOFORT is een internationale betaaloptie. Voor meer informatie kunt u www.sofort.com raadplegen.

Bancontact/Mistercash

Bancontact/Mistercash is een betaalmethode ontwikkeld voor de Belgische markt. Wanneer uw bank is aangesloten bij Bancontact/Mistercash kunt u via deze betaalmethode een directe internetbetaling uitvoeren. Bancontact/Mister Cash bepaalt de regels voor correcte betaaltransacties en draagt zorg voor een veilige, snelle en transparante betaling. Uitleg en meer informatie vindt u op www.bancontact.com.

Creditcard

U kunt bij ons betalen met een Maestro, Visa, Mastercard of American Express card. Nadat u op de knop ‘afrekenen’ heeft gedrukt vindt er een controle plaats op de door u ingevulde gegevens. Wanneer er fraude of andere onregelmatigheden geconstateerd zijn, zal uw creditcard betaling afgewezen worden. Meer informatie over de desbetreffende creditcards kunt u vinden op:

www.maestrocard.com
www.americanexpress.com
www.visa.nl
www.mastercard.com

Afterpay

AfterPay – Digitale Factuur (Nederland)
AfterPay voert voor koffergigant.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij koffergigant.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 400 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 400 .Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

AfterPay – Digitale Factuur (België) 
AfterPay voert voor Koffergigant.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Overboeken

Bij overboeken kiest u ervoor het te betalen bedrag via uw eigen bankrekening over te maken naar de rekening van onze betaalprovider. Zij verrekenen dit bedrag vervolgens met ons. Wanneer u kiest voor deze optie ziet u de benodigde gegevens voor uw overschrijving nadat u op ‘afrekenen’ heeft geklikt. U ontvangt deze gegevens tevens op het door u opgegeven e-mail adres.

Wij nemen uw bestelling in behandeling zodra de betaling door ons is ontvangen (1-2 werkdagen). Hierdoor kan het zijn dat het daadwerkelijke aflevermoment afwijkt van het aflevermoment zoals deze genoemd staat in het afrekenproces.

FashionCheque

Fashioncheque is een modecadeaukaart. Het tegoed op deze kaart kunt u in onze webshop inwisselen. Indien het tegoed op de kaart niet toereikend is voor de gehele aankoopsom, kunt u het resterende bedrag (na inwisseling van het beschikbare tegoed) via andere betaalmogelijkheden alsnog voldoen. Meer informatie vindt u op www.fashioncheque.com.

E-mail met betaallink ontvangen?

Wanneer u een betaling om welke reden dan ook niet heeft voldaan, ontvangt u een e-mail met daarin een betaallink. Via de link in deze e-mail kunt u alsnog de betaling voldoen wanneer u de niet betaalde producten toch wenst te ontvangen. Indien u deze producten niet wenst te ontvangen, kunt u de e-mail met betaallink als niet verzonden beschouwen.

Het kan voorkomen dat u een betaalherinnering ontvangt terwijl u van mening bent dat uw bestelling al is betaald. Dit komt veelal voor wanneer u reeds op ‘afrekenen’ heeft geklikt en een betaalpoging vervolgens mislukt/niet afgerond wordt. Als u vervolgens opnieuw op ‘afrekenen’ klikt vanuit het bestelproces, en alsnog betaald, dan wordt alleen deze laatste transactie als succesvol beschouwd. Voor de eerdere betaalpoging(en) ontvangt u dan automatisch een betaalherinnering.  Deze kunt u dan als niet verzonden. 

Twijfelt u over het feit of de betaling succesvol is doorgekomen? Neem dan gerust contact met ons op.